Şubat 2019

Osamu Tezuka ustadan...



Sonra abime dedim ki çıkar kolları, kes şu canavarı, abim de çat çat kesiverdi.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü İndirmek İçin: [MEGA]

Çeviren: Spike Spiegel
Düzenleyen: Sodakazam
Halbuki başta çok mutlulardı...


ANN | ANiDB

Bu altyazı sitelerinde birbirlerinin kankaları olan çevirmen ve yöneticiler birbirlerine sakso çekiyorlar yani bariz belli bir şey bu.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam
Osamu Tezuka ustadan...



Akai hana tsunde
Ano hito ni ageyou

Ano hito no kami ni
Kono hana sashite ageyou

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü İndirmek İçin: [MEGA]

Çeviren: Spike Spiegel
Düzenleyen: Sodakazam
Güçlü olmak ne demek...?




ANN | ANiDB

Date Eiji.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren ve Düzenleyen: Sodakazam
Halbuki başta çok mutlulardı...



ANN | ANiDB

Merak ediyorsunuz dimi hepiniz :)

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam
Osamu Tezuka ustadan...


Bi' de şöyle çek, Dororo.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü İndirmek İçin: [MEGA]

Çeviren: Spike Spiegel
Düzenleyen: Sodakazam

Halbuki başta çok mutlulardı...




ANN | ANiDB

Çok üzülüyorum ben bu çocuklara.
Yalnız gecenin 2 sinde bölümü çevirip vermek değil de, Yakuza 0 oyununun başından kalkmak daha zor geldi. Aşırı sardı yahu.


Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam