Ocak 2019

Osamu Tezuka ustadan...




ANN | ANiDB

Nani?! Kubikiriboucho dato?!

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Spike Spiegel

Düzenleyen: Sodakazam
Güçlü olmak ne demek...?




ANN | ANiDB

Serinin 26-51 arası bölümlerini özetler nitelikte bir bölüm.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren ve Düzenleyen: Sodakazam
Halbuki başta çok mutlulardı...



ANN | ANiDB

Ray bu bakışıyla Norman'a ne anlatmaya çalışıyor acaba?

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam
Osamu Tezuka ustadan...




ANN | ANiDB

An itibarıyla Spike ile serinin isminin neden Hyakkimaru değil de Dororo olduğunu konuşuyoruz. Bariz bir şekilde Hyakkimaru baş karakter gibi çünkü. Orijinal serinin ismi Hyakkimaru ve Dororo imiş bu arada. İlerleyen bölümlerde Dororo'dan da dğeişik bir şeyler göreceğiz herhalde.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Spike Spiegel

Düzenleyen: Sodakazam
Güçlü olmak ne demek...?



ANN | ANiDB

Devam edeceğimizi geçtiğimiz açıklama yazısında duyurmuştum. Eminim bekleyenler çok sıkılmıştır beklemekten ama yapacak bir şey yok elimden anca bu kadarı geliyor. Ama içiniz rahat olsun 3 yıl da sürse 5 yılda sürse revize edilmiş ippo altyazıları tamamlanacak. Başladığım işi bir aksilik olmadığı sürece bitiren insanımdır ben. Artık torrentimiz de olmadığı için böyle teker teker hazır oldukça vereyim dedim hem bol gibi görünür :D Mega'da 26-50 arası bölümler eksikti. Onları da devam edenler kısmındaki ippo sayfasında görebilirsiniz.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren ve Düzenleyen: Sodakazam

Halbuki başta çok mutlulardı...



ANN | ANiDB

Bu seri bir harika dostum.
İlk bölümde şarkıları kendim dinleyerek çevirmeye çalışmıştım. Hafta içerisinde şarkı sözleri nete düşünce oradaki bu bölümde düzelttim. Openingi atlamayın la bayağ güzel olmuş bence.


Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam

Selamlar VeteranSubs takipçileri. Dedik ki bir yazı yazıp değerli takipçilerimizi durumumuz hakkında bilgilendirelim. Sitede biraz gezinen ne var ne yok anlar tabii ancak yine de şöyle her şeyi açık edelim ki akıllarda soru işareti kalmasın. Gerçi beş kişi falan takip ettiği için çok önemli değil ama yazmaktan zarar gelmez.
Öncelikle sırası ile seriler hakkında bir bilgilendirme yapacağım. Merak eden varsa da bu yazıdan sonra her cevabı alacaktır.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DEVAM EDEN SERİLER

1. Yakusoku no Neverland
- Kış sezonundan aldığımız serilerden biri. Aksilik olmadığı sürece sonu getirilecek.

2. Dororo
- Kış sezonundan aldığımız serilerden biri. Aksilik olmadığı sürece sonu getirilecek.

3. Hajime No Ippo
- Sodakazam kalan bölümleri de yapacağını söyledi. Yani revizyon işlemi tamamlanacak. MEGA'da eksik olan bölümler de zamanla eklenecek.

4. Yawara!
- Evet, ilk serimi en sona bıraktım. Peki niye bıraktım? Çünkü Yawara'yı bırakıp bırakmama arasında gidip geliyorum. Artık çevirirken o kadar sıkılıyorum ki devam etme sebebimi sorgulamaya başladım. Saizen'in temposu seriye olan ilgimi zaman içerisinde azaltmış olabilir. Bir de üstüne Türk Anime'de de çevrilmeye başlayınca bu ilgi daha da koptu gibi. Üç sene olmuş bu seriye başlayalı ve geldiği nokta ortada. Yine de hâlâ karar aşamasında olduğum için Yawara'yı bu kısımda bırakıyorum. Kararımı verdiğimde görürsünüz zaten.

Evet efendim, devam eden serilerimiz ve gerekli açıklamaları bu kadardır. Yukarıda yazdıklarım dışında şu an için başka devam eden serimiz yoktur.

BIRAKILAN SERİLER

1. Grand Blue
- Kesin olarak bırakılmıştır. Çevirmen kaynaklı nedenlerden dolayı devam edemedi ve sonrasında da Sodakazam artık yapmak istemediği için seri bırakıldı. Bizden bekleyen varsa beklemeyi bırakabilir.

2. BECK
- Kesin olarak bırakılmıştır. Çevirmen kaynaklı nedenlerden dolayı devam edemedi ve sonrasında da Sodakazam artık yapmak istemediği için seri bırakıldı. Bekleyenler varsa beklemeyi bırakabilirler.

3. Ouran High School Host Club
- Kesin olarak bırakıldı. Bir açıklamaya gerek olduğunu sanmıyorum. :D 

4. Maison Ikkoku
- Ben bıraktım. Çok iyi yaptım. Çok da güzel yaptım.

5. Kingdom
- Aslında devam edebilsek güzel olurdu ama şartlar. Alazi'nin işleri güçleri vesaire. Hayat şartları be dostlar. Devam etmeyeceğine emin olabilirsiniz. :D 

6. Sakigake!! Cromartie Koukou
- Yani ne yazsam bilemedim. Hâlâ bekleyen varsa tebrik ederim.

7. One-Punch Man
- Çevirmen kaynaklı sebeplerden dolayı maalesef  bunun da devamı gelmeyecek. Bunu bitirip devam sezonunu da yapmak isterdik ama şartlar efenim.

8. Master Keaton
- Evet, Keaton da kesin olarak bırakıldı. Biz de bugün aldık haberi, üzgünüz. Hayırlısı artık.

9. Tengen Toppa Gurren Lagann
- Bunu yazmayı unutmuşum. Lagann da devam etmeyecek. Bekleyenler varsa bırakabilirler.

Seriler hakkında bilmeniz gereken her şey bu kadar. Tamamlanan kısmında bir sıkıntımız yok zaten. Serilerle ilgili herhangi bir sorununuzda iletişim kısmından, chat'ten ya da Discord üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çevirmenler hakkında da uzun uzun bir şeyler yazmak isterdim ama yazacak bir şey yok. :D 
Şu an VeteranSubs'ın yalnızca iki tane aktif elemanı vardır, biri Sodakazam ve diğeri de Spike Spiegel. Daha önce ismi geçmiş hiçbir arkadaşımız şu an aktif olarak bir şey yapmıyor. 
Bu durum ne zaman değişir bilmiyoruz ama şimdilik budur yani.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şimdi biraz da ilerisi için konuşalım. Malumunuz bu sezondan iki serip alıp sessizliğimizi bozduk. Şevkimizin de geri geldiğini düşünürsek beğendiğimiz bir şeyler olduğu sürece yeni seriler almamamız için bir sebep yok. Yani bahar sezonundan da bir şeyler beğenirsek alabiliriz. Belki filmler falan da olur.

Bunun dışında şu an için aklımızda özellikle planladığımız bir seri ya da seriler yok. Bu konular biraz spontane gelişiyor da diyebiliriz.

Ek olarak, artık elimizden geldiğince alt yazı sitelerine de ekleme yapıyoruz. Her ne kadar bazı geri zekâlı tiplerle muhatap olmak zorunda kalmış olsak da eklemeye devam ediyoruz. Bizim alt yazılarımızı başkaları ekleyeceğine biz ekleriz daha iyi. Eksik olan alt yazılar da zamanla eklenecek. Bu arada not düşmeden de edemeyeceğim, bu siteler çok fazla dinozor kafalı insan kaynıyor. :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Evet, bir şey atladığımı sanmıyorum. Gereken her şeyden bahsettim. Sağlıcakla kalın.

VeteranSubs bol animeli günler diler.



Not: Dolar yüzünden torrent olarak paylaşım yapamıyoruz. Biz de insanız.
Osamu Tezuka ustadan...



ANN | ANiDB

Light it up baby, moyashichauze ye!
Bizim gibi ultra kaliteli bir grubu sevdiklerinize önermeyi unutmayın ;)


Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Spike Spiegel

Düzenleyen: Sodakazam
Halbuki başta çok mutlulardı...


ANN | ANiDB

Geldi anam geldi. Hem de hakkını vererek geldi, çok iyi bir ilk bölümle geldi. Ben de elimden geldiğinde hakkını vermeye çalıştım. Fena olmayan bir işçilik ortaya koyduğumu da düşünüyorum. Seri tahminen 12 bölüm olacak gibi ama böyle güzel yaparlarsa devamı gelir mutlaka. Emma, Ray ve Norman'ın kaldığı yetimhanede neler dönüyor bir görün bakalım.
(Açılış şarkısı da ağzıma takıldı. Uverworld değişik müzik yapıyor nanananananananana)


Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam

Düzenleyen: Sodakazam
Osamu Tezuka ustadan...




ANN | ANiDB

MAPPA hayal kırıklığına uğratmadı, Spike da istedi ve işte karşınızda Osamu Tezuka reyizin elinden çıkma 50 yıl öncesi bir serinin yeniden yapımı olan Dororo. 

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Spike Spiegel

Düzenleyen: Sodakazam
Yüreğin Melodisi



ANN | ANiDB

Öhöm. Başlıktan anlaşılacağı üzere yazacak o kadar çok şey var ki nereden başlasam bilemiyorum. Ama gönderinin esas amacı taaaa yazın çevirisine başlayıp anca bitirdiğim şu güzel filmi vermek olduğu için en başa bunu almak istiyorum. 2015'in sonlarına doğru çıkan bu filmimizde düşük çenesi yüzünden potlar kırıp kötü tecrübeler yaşayan Naruse Jun bu meselelerde gerçekten kendisi hatalı olmamasına rağmen kendisini suçlayıp kendini kapatmıştır ve konuşamaz hale gelmiştir. Filmde de kızımızın okulunda başına gelen olaylar ve okuldaki ilişkileri anlatılır. Müzikallerin mucizeler doğurduğu bu filmi herkese tavsiye ederim. Ayrıca filmi izledikten sonra bir omlet yiyin, iyi gider.

Video yürütümünde ve altyazı gösteriminde herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için CCCP'nin muhakkak güncel sürümünü kullanın ve MPC dışında başka bir yürütücü de kullanmayın. İyi seyirler.

Bölümü indirmek için: [Mega]

Çeviren: Sodakazam
Kontrol: Spike Spiegel
Düzenleyen: Sodakazam





Gelelim şimdi fasulyenin faydalarına. Şimdi bizi yakından takip edenler bilecektir ki (takip eden de 5-6 kişi zaten :D) Şu geçen 6 ay boyunca çeviri adına pek bir şey yapmadık. Hoşumuza giden bir şey çıkmadı, canımız istemedi, anime-dizi-oyun üçgeninde boğulduk, takipçi sayımızın az olması bizi ufaktan demoralize etti, doların artışından dolayı seedbox aboneliğimi yenileyemedim bir de oradan demoralize oldum. Akabinde nasılsa uğraşmıyoruz diye sitenin host ve domainini de yenilemedik, döndük gene eski dost bloga. (Bu filmin yazın değil de şu an çıkmasının sebebi de bunlar) İşin aslı kafamdaki ideal sunum modelinin hâlâ eski torrentli halimiz olduğunu düşünüyorum ama takipçi sayımız az olunca o maddi çaba da boşunaymış gibi geliyor. Bu suretle biraz kendimize bir zaman verdik. Silkelendik, eski dostumuz blogumuzu tekrar benimsedik. Mega denilen upload sitesini benimsedik. İçimizdeki anime çeviri aşkı tekrardan canlanınca da hoppa tekrardan sahnedeyiz. 
//3-5 kişinin alkış efekti//
Velhasıl kelam, mangasını keyifle takip ettiğim Yakusoku no Neverland serisi de anime olunca duramadım tabii. Çevirmek istedim deli gibi. Bu suretle takip etmek isteyen varsa bekleriz efendim. Sodakazam etiketli çevirisiyle çok fazla geciktirmemeye çalışaraktan yayınlayacağım bölümleri. Spike Spiegel de bedelli askerliğini yaptı ve şu an boşta yeni bir seri almak için istekli. MAPPA bizi hayal kırıklığına uğratmazsa ondan da bir seri bekleyebiliriz. Şu vakte kadarki her çevirim planetdp de mevcut, bu da olacak. nht.ctn sağ olsun yüklüyor. Ama fontlar yüklenmezse veya farklı bir yürütücü kullanırsanız aynı kaliteyi bulamayabilirsiniz. Orada sorumluluk bizden çıkıyor. Uzun oldu be. Tekrardan bizi takip edip kaliteyle kalan arkadaşlara teşekkür ederiz. İletişim için mail adresim sekmelerin tekinde olacaktı ama daha kolayı için Discord kanalımıza bekleriz (sağ üst taraflarda bir yerlerde iconu olacaktı). Sade bir kanalımız var. Gelip bir çayımızı içebilirsiniz. Hadi kalın sağlıcakla.